úvod > technologie > Technologie - Rámy

Technologie - Rámy

JIFFOLD

2012

Inovativní vertikální skládací technologie, která výrazně zjednodušuje a zrychluje proces skládaní kola. Tento nový koncept umožňuje složit rám směrem "vzhůru", na rozdíl od tradičních horizontálních metod skládání rámu, při kterých je rám skládán napůl.


Flat Pak

2012

Tato technologie se vyznačuje vlastními rychloupínacími pedály a radikálním designem řídítek, čož umožňuje dát i standardnímu kolu plochý a kompaktní tvar pro efektivní skladování.


De-Ped technologie

2012

Rozšíření inovativní technologie Dahon Flat Pak. De-Ped technologie má odnímatelné pedály, které snižují nároky na úložnou kapacitu, a přitom nebrání výkonu.


Hydro Forming

2010

Hydro tvary hliníku tvořené do silných a složitých tvarů - ty, kterým by nebylo možné docílit s tradičními technikami tváření. V tomto procesu je hliníková trubka umístěna do negativní formy. Hydraulická kapalina je pak při velmi vysokém tlaku do formy vnucena, což odpovídat hliníku přizpůsobit se do prostoru. Hydrem tvořené trubky mají obvykle vyšší pevnost v poměru ke hmotnosti, protože jejich tloušťka a tvar může být přesně kontrolována a optimalizována.


Zavazadlový upínací mechanizmus

2009

Zavazadlový upínací mechanizmus integrovaný v rámu umožňuje připevnění tašek, nebo košů přímo k rámu kola, aniž by připevněné příslušenství mělo vliv na řízení nebo manipulaci s kolem. Upínací mechanizmus je kompatibilní s příslušenstvím Truss Dahon, jakož i řadou dalších tašek a košů například od výrobců: Ortlieb, Rixen, Kaul, AGU, nebo KLICKfix.


NoLift Design

2009

Dahon NoLift design umožňuje pohodlně složit vaše kolo, aniž byste ho museli zvednout ze země. Skládací kola pomocí NoLift se skládají a rozkládají rychle a snadno.


AutoLook technologie

2008

Pro zajištění vaší bezpečnosti, jsme vytvořili AutoLok Technology, která je navržena tak, aby se těsně zamknula, při zavírání sklopného pantu našich kol.


UpRide rámová technologie

UpRide rámová technologie

2008

UpRide geometrie rámu umístí vaše tělo do přirozené a pohodlné vzpřímené poloze na jízdu. Speciálně navržena tak, aby se vaše hlava, krk, ramena a nohy byla uvolněná a pohodlná, UpRide geometrie rámu umožňuje jezdci, aby si užíval potěšení z jízdy, aniž by vystavil tlak na klouby.


V-Clamp technologie

2008

V-Clamp technologie je nejsilnější, nejgeniálnější skládací technologie, kterou jsme kdy vyvinuli. Najdete na našich rámech vyšších tříd, pevná deska z nerezové oceli maximalizuje plochu V-svorky pro zajištění pantu v zavřené poloze. Nerezová ocel hardware a mosazné průchodky slouží k vynikající odolnosti.


LockJaw pantová technologie

2007

Perfektní pant je silný, lehký a prakticky neviditelný. S lockjaw, jsme se dostali velmi blízko. Kola vybavena vzhledem lockjaw pantu, vypadají podobně jako u pravidelného kola - musíte se dostat do opravdu velké blízkosti, abyste viděli rozdíl. Lockjaw pracuje s 6 mm nástrojem Allen: půlka otočení otevře pant, půlka otočení zpět zámek bezpečně zamkne. S lockjaw, dostanete složku pohodlí ve standardním kolovém formátu.


Dahon 2 rámová geometrie

2006

Malé kotoučkové skládací kola mají pověst pro svou "nervózní" manipulaci - ale "nervózní" manipulace je důsledkem špatné geometrie rámu než malé velikosti kotouče. Dahon II geometrie rámu vzbuzuje důvěru díky stabilní manipulaci - výsledek 30 letého zdokonalování od týmu inženýrů Dahon.


Technologie Fusion

2005

Tradiční technologie kol není stanovena pro dlouhé podpěrné rukojeti používané v dnešních skládacích jízdních kolech, což ohýbá podpěry rukojeti mnoha modelů. Ne s našimi složkami: Dahon Fusion je patentovaná technologie spojující rám a vidlici a zpracovává podpěry do jednoho jediného, volně ohebného elementu výjimečné stability.


Hadice Sonus

2005

Hadice Sonus je na zakázku dělaný tvar trubice, který je delší než standardní oválné provedení a nabízí širokou rovinnou základnu. Kombinací těchto vlastností má za následek zlepšení trubice, která má vynikající přední / zadní sílu a je schopna odolat kroutící síle. Hadice Sonus je o více než 30% silnější než tradiční trubky o srovnatelné velikosti a je výsledkem naší neustávající touze navrhnout kolo, které je stejně tvrdé jako neskládací kolo.


Návrh Joe Murray

2004

S pomocí odborných znalostí Joe Murray, legendárního jezdce síně slávy a designéra legendárního kola, jsme vyvinuli rám speciálně pro naše trekingová kola, který je silný a vhodný pro off-road jízdu. V minulosti, Murray spolupracoval se společnostmi, jako Marin, Kona, Shimano, a voodoo kde vyvíjel podobné rámové konstrukce.


Mřížkový kovaný pant

2004

Pant je nejdůležitější součástí každého skládacího rámu kola. Po dvou letém navrhování, testování a FEA analýze, Dahon dokončil vývoj mřížkově kovaného pantu. Za studena kovaná pro pevnost a CNC obrobená pro minimální hmotnost, jeho prvky jsou z nerezové oceli, a obsahují čep a mosazné podložky pro dlouhodobou trvanlivost, a to i za těch nejdrsnějších jízdních podmínek.


Technologie Ritchey BAB

2004

Tom Ritchey je respektované jméno v kolovém průmyslu pro své ručně vyráběné ocelové rámy a tak jsme licencovali jeho BAB technologii k použití na našich ocelových rámových kolech. Jeho technologie váží pouhých 98 gramů a je takřka neviditelná a přesto umožňuje rámu být rozebrán na menší části pro lepší přepravu a bez omezení.


Technologie Magnetix

2003

Patentová technologie Magnetix je jednoduchým, ale důmyslným systémem, který používá magnety k tomu, aby udržely složený Dahon pěkně pohromadě, dokud není potřeba jej znovu použít.


Torzní drážka

2002

Torzní drážka je malým, ale důležitým kouskem patentované technologie, která je ve všech hliníkových rámech, které obsahují ViseGrip skládací mechanismus. Zabudováním do našich pantů, tato malá drážka zvyšuje torzní tuhost, aby se zabránilo kroucení bez použití těžších trubek.


Usazení středové osy

2000

Důležitým aspektem účinného šlapání je tvrdost středové osy, proto využíváme usazovací technologii na všech našich kolech. Tato technologie nám umožňuje vylepšit tvrdost středové osy a její účinnost vzhledem k nabízenému 300-360 stupňovému rozhraní rámců středové osy oproti klasickému 90 stupňovému rozhraní.


Re-Bar technologie

2000

Dahonem patentovaná technologie Re-Bar byla navržena tak, aby zdůraznila dosud lehké rámy. Tento zlom v rámové technologii je konstrukční podpůrný systém, který transformuje mono-trubky rámu do zesíleného trojúhelníkového rámu.


Zabalení kolem řetězu zůstává

2000

Některé věci, které vypadají malé a bezvýznamné znamenají často největší rozdíl. Naše zabalení řetězu dělá jenom tohle – skrze kompletního zabalení sedadla. To je přímo přivařeno na spodní konzoli a tím posílí zadní/spodní trojúhelník držáku. Patentována technologie Dahonu.


DoubleLok technologie

1990

Na každou naší skládací západku jsme přidali naši unikátní DoubleLok technologii. Druhý zámek, který zajišťuje vaši bezpečnou jízdu.


ViseGrip skládací technologie

1988

Patentování ViseGrip technologie je nesmírně pevný, přesto snadno ovladatelný aretační mechanismus, který zajišťuje stabilitu rámu kola. Hladký design se perfektně hodí do ruky a obsahuje mosazné pouzdro a nerezový čep mezi pohyblivými částmi.


Technologie skládání od Dahon

1977

Naše skládací technologie Dahon je proces, který dnes používá přes 98% skládacích kol na trhu. Vyvinutý před dvěma desetiletími, tento tří členný postup nastavil standard pro skládání skoro každého kola:

  1. Sklopit dolů rukojeť
  2. Snížit sedadlo do rámu
  3. Složit rám na půl

Návrh spodního rámu

1977

Tradiční rámy u kol s nejlepšími trubicemi mohou být zastrašující pro nové cyklisty nebo pro jezdce s omezením a montáž s obrubní nebo KILT může být nevyhovující. Návrh spodního rámu od Dahon se vyznačuje velmi nízkým krokem oproti výšce a proto je nasedávání a sesedávání z Dahon o tolik jednoduší než kdykoliv předtím.


Vyrovnání středové osy

1977

K vytvoření kola, které se skládá na malé části a disponuje dlouhým sedátkem pro vyšší jezdce, jsme museli vyrovnat středovou osu pro umístění delší sedadlové trubice. Tímto jsme se odpoutali od standardní jízdy na kole a změnili to, jak se budou vyrábět kola.